tisdag 14 juni 2011

Tisdag.

Sovrummet blev städat igår vill jag meddela! Nya lakan, dammtorkat, dammsugat, torkat golv, putsat fönstrena, torkat av dörren och alla garderobsdörrar och torkat ovanpå garderoberna fick jag gjort. Kristoffer fick dammsuga under sängen när han kom hem. Det kan jag inte längre, hehe. Men fint blev det i alla fall. Det var tänkt att jag skulle ta ett annat rum idag men jag får se vad som hinns med. Jag har nämligen varit ute på en timmes promenad (inklusive lite bänksittning nere vid hamnen) och precis käkat lunch. Så nu ska jag cykla hem till Lotta och spela lite kort. Sen på hemvägen ska jag ner om Godisparadiset och hämta ut ett paket som kommit till mig. Ingen aning om vad det är för något så det ska bli lite spännande! :)

Ha en bra eftermiddag gott folk!

Ps. Inga spår av fler förvärkar :(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätter du i den takten kommer du sätta igång dig själv snart så oroa dig inte om de;)// Sofi

Rebecca sa...

så höll jag med på sista veckorna.. men ingen Melvin :( hoppas du har bättre tur! fast egentligen borde du vila.. :)

Anonym sa...

Vad duktig du är. Putsa de andra fönstrena också det brukar kunna sätta igång värkarna lite. Kan det vara ett paket choklad kanske. Mycke frisk luft du har fått idag, promenad cykling , ta det lungt bara. / Mamsen