onsdag 1 juni 2011

Tentaskrivardag.

Idag har jag skrivit tenta, tvättat, vikt tvätt och druckit vatten om vartannat. Jag har hunnit med en hel del. Tentans första utkast är färdigt och jag har skickat iväg den till Jennie som ska läsa igenom den. Man blir lite blind när man bara själv sitter och skriver. Behöver en utomståendes ögon också.

Jag har idag tvättat alla kläderna i de minsta storlekarna samt lakan, snuttefilt, handdukar och filtar till bebisen. Fy sören vad jobbigt det var att vika alla kläderna, de är ju så små! När Kristoffer kom hem från jobb så bäddade vi spjälsängen med nytvättade pingu-lakan. Det blev så himla fint!







Vi var ju och hämtade vagnen innan helgen. Då skulle vi också hämta skötväskan men den hade inte kommit då så igår var vi iväg och hämtade den. Den hänger nu så fint på vagnen som Kristoffer har bäddat och inrett till vår lilla tös.





Nu ska jag plugga lite innan Grey's anatomy börjar. Pusshaj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det blev. Ser så mysigt ut. Längtar. / Mamsen