tisdag 31 maj 2011

Hejdå.

I förmiddags var jag på ännu ett besök hos barnmorskan. Allting var bra med lillan och hon var nääästan fixerad fick jag höra. Det var ju skönt. Hjärtat slog som det skulle och mitt blodtryck var perfekt :) Fick även göra stick i fingret som visade att även mitt blodvärde var perfekt. Inga järntabletter i sikte här inte!

Patrik kom hem till mig och spelade lite kort. Sen stack vi ner på Maddes och käkade lite lunch. Även där spelade vi lite mer kort. Har nyligen lärt mig ett nytt kortspel nämligen så jag har lite dille på det just nu :) 500 heter det. På vägen hem var jag inom H&M och köpte ett par nya mammaleggins och en enkel klänning. Nu har jag precis sagt hejdå till Lillebror som åker till Rhodos imorgon för att jobba i tre månader. Så honom lär jag inte träffa igen förrän i september. :( Tråkigt. Men jag tror att han kommer få det sjukt roligt där nere! :)



Nu ska jag sticka ner i tvättstugan och slänga i lite tvätt och sen ska jag börja skriva på min tenta. Tråkigt, men det måste göras.

Hoppas alla har en bra dag i solen! :)

Inga kommentarer: