tisdag 12 april 2011

Början på veckan.

Ja, helt okej början på veckan. Har varit i skolan på förmiddagen både igår och idag. Igår var det en superbra förläsning/workshop om ekvationer. Idag en lite flummigare (tyckte jag) om positioneringssystem.

Igårkväll var vi en sväng i höganäs och drack kaffe hemma hos Kristoffers föräldrar. De ska ju åka till London på torsdag så vi sa hejdå och lycka till. Innan vi åkte dit var vi i eslöv och inhandlade en mobil till mig. En Htc desire HD som jag tittat på ett tag. Jag blev himla velig men Kristoffer hjälpte mig. :) Tack älsk! Den är så fin och jag är supernöjd! Nu ska vi bara sälja den gamla men det verkar som att Krostoffers pappa Björn ska ha den.

För övrigt så håller lilltösen på att röra sig och sparka mest hela dagarna. Jag kan inte heller sitta i vissa ställningar längre för då trycker det som sören på revbenen. Kissnödig är jag hela tiden med. Så man börjar väl känna av att man blir mer och mer osmidig. Men annars mår jag förvånansvärt bra tycker jag, för att vara i vecka 29. Lite känsligare än vanligt kanske, hehe. Så det är tur man han en omtänksam och kramgo sambo :)

Nu ska jag sätta mig i soffan, eller ska jag gå och göra smoothie först?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni lurar på stackars Helen och Björn era gamla telefoner, men de är ju lite mer tekniska på det området än jag. Hoppas de får det kul i London. Lilltjejen sparkar ju aldrig när mormor är i närheten :( / Puss Mamsen