fredag 8 april 2011

Jaha, ett år närmre döden.

Ja, så kanske man inte ska tänka egentligen. Ett år visare, kanske? Idag blir jag i alla fall 23 hela år. Inte klokt alltså. Tyckte nyss jag fyllde tio och fick skrivarpapper i present som jag önskat mig. Tiden går fort.

Imorse kom Jennie, Paulina och Lotten och käkade bullfrukost och spelade yatzy. Amanda kom också en minisväng innnan jobb. Fina rosor fick jag! Tack girls!

Kristoffer kom hem tidigt från jobb. Vi åkte och handlade på Coop. Just nu står han i köket och lagar planka till fyra personer. Det ska bli så gott!! Jag vet ännu inte vilka de andra två är som kommer. Såklart har jag mina aningar, men vi får väl se om jag har rätt. Spännande! :) Detta kan inte bli annat än en lyckad kväll.

Jag återkommer imorgon.
Ps. Gud vad jag älskar min Stoffe!
Ps 2. Maya gjorde min dag när hon imorse ringde och sa grattis! :) Du är så underbart gullig gumman! Puss på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyckte du inte om min skönsång på morgonen :( Ha en himla trevlig kväll. / Mamsen