måndag 4 april 2011

Ajaj.

Jaha, då har man bärjat märka av att man är gravid. I lördags plockade jag undan, dammsugade, torkade golv, dammade, städade badrummet, vattnade blommor och fixade med maten till tjejmiddagen. Och efter det visste jag att jag levde, hehe. Fy sören vad jag hade ont i svanken. Var tvungen att lägga mig på golvet med benen upp men när jag sen skulle resa mig gick det väl lite sådär halvbra. Det verkar ha släppt tills idag i alla fall. Tjejmiddagen var jättetrevlig. Det var så kul att ni som kom, kunde komma! Det blev massa snack och en hel del gamla minnen. Vi käkade lasagne, limepannacotta med bär och så en skål med godis på det. Och tack för alla fina presenter jag fick! :)

Igår kunde vi, som vanligt, inte sitta hemma så vi begav oss ut på utflykt. Vi var på väla och bytte en tröja och sen åkte vi till familia. Där köpte Kristoffer två tröjor till mig. Tack älskling. Åh föresten, jag fick en tidig födelsedagspresent av Kristoffer i fredagskväll när vi skulle lägga oss. Jättefina skålar som jag har tittat på massor med gånger men jag har tyckt att de varit för dyra. Tack min underbaring till sambo!! <3



Idag har jag inte gjort så mycket änsålänge. Jag har haft sovmorgon och riktigt sovit ut. Sen har jag betalt de där förgrömmade matteböckerna och försökt få rätt på det här med sidoämnena till hösten som jag ska läsa på distans. Det går väl sådär. Måste få tag i någon som kan svara på vad jag kan läsa och inte kan läsa. Menmen. Klockan två ska jag i alla fall börja tvätta. Sen vet jag inte mer vad som händer idag. Kanske ska ta och plugga lite med. Ja, så får det nog bli.

Ha en bra solig måndag allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina skålar. AKTA så inte Kristoffer tar isönder popkorn skålen. :) Skoja bara / Mamsen