torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag.

Det blev jobb idag också. Nu sitter jag åter här i personalrummet och bloggar innan jag strax ska börja jobba. Börjar inte förrän om 20 minuter. Vi får väl se hur många påskkärringar här kommer idag, det är ju påskfest på förskolan. Idag slutar jag halv tre, sen ska jag hem och duscha och göra mig iordning för att åka till Jennie klockan fem på fördrink. Undrar vad jag ska fixa för fördrink till mig? Hmm, får kanske köpa med mig ett paket juice eller nåt. Hehe. Efter lite drink och skitsnackande hos Jennie ska vi bege oss in till Helsingborg för att äta fondue på Oasen. Det ska bli himla trevligt, och framför allt GOTT! Och jag hoppas man orkar lite tobleronefondue till efterrätt, för den har jag siktat in mig på.

Sen är det även så idag att världens bästa storebror fyller 26 år. Grattis Daniel!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Så tätt ni syskon fyller! Fullt upp med vårkalas ! Mysigt :)