söndag 10 april 2011

Helg.

Först och främst vill jag bara meddela alla att jag hade rätt om vem som skulle komma i fredags. Det var Hanna och hennes kille Daniel. Hanna ringde och grattade mig på dagen och jag tyckte att hon lät lite konstig så jag anade att hon hade något med kvällen att göra. Det var i allafall en supertrevlig kväll. Kristoffer lagade planka till oss fyra sen snackade vi en massa och spelade lite spel. Mys på hög nivå! Vill tacka min älskling för att han planerat en sådan mysig kväll till mig. Puss på dig!

Igår tog vi det ganska lungt på förmiddagen och vid 11-tiden gick vi på promenad. Vi gick nere vid citadellet och sen upp mot stan och sedan hem. Jättemysig promenix i solskenet! På eftermiddagen blev det städning och matlagning inför kvällens kalas. Vi firade mig med mina och Kristoffers föräldrar och syskon. Mysigt var det och tack för presenterna! :) Vill tacka mamma, pappa, Daniel och Emma en extra gång för pengarna till 3d-ultraljudet som jag fick lite i förtid eftersom vi hade bokat tid till den 19 mars. Underbaraste födelsedagspresenten någonsin! Danke schön.

Idag har vi promenerat ner till stan för att handla lite. Sen kom Kristoffers farmor och farfar för att äta lunch. Av dem fick jag bland annat en megasöt ram kan man väl säga. Den är i samma serie som nappburken vi fått av Helene och Björn sedan innan. Supersöt i alla fall. På tre av sidorna ska man sätta bilder och på den sista ska man skriva namn, längd, vikt etc. på barnet. Tack så mycket!



Vi har även varit på Hif-match nu på kvällen, den började halv fem. Hif vann såklart med 1-0 mot Elfsborgs If. Trevlig match och vi satt mitt i solskenet. Mys. Jag har även på mig Kristoffers gamla Hif-tröja. Fast den är lite kort över magen. Den räcker precis. Haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig kväll. Vi blev ju också glada när vi fick se 3d bilderna på eran blivande dotter, mysigt att se. Sparkade hon mycket nu när ni tittade på HIF? / Mamsen

Anonym sa...

Tack rör en god lunch och trevlig
eftermiddag!/
Kram på er båda.
Maj-Britt o Göte.