onsdag 6 april 2011

Bullbak.

I förmiddags kom mamma förbi och hämtade upp mig och så åkte vi och handlade och gick till apoteket. Efter det åkte vi hem till mig och käkade lite förmiddagsfika med bullar från city gross. Mums :) Trevligt att snacka lite med mamsen.

Nu har jag precis bakat två satser med frallebullar som jag ska ha både till min bullfrukost på fredag och till mitt kalas på lördag. Det blev 40 stycken men sen åt jag två till lunch. Så goda dem blev!



Jag har även pratat med syon på malmö högskola i telefon så jag har fått lite klarhet i vilka kurser jag kan läsa. Försöker bara få tag i huvudämnesansvarig för att fråga om en sista kurs. Men denna människa verkar vara omöjligt att få tag i. Jag måste också ringa till skatteverket så att jag kan få in mina skattepengar på rätt konto! De har nämligen mitt gamla kontonummer regitrerat verkar det som. Så det blir en eftermiddag i telefon verkar det som.

Adjö!

Inga kommentarer: