torsdag 28 april 2011

Last few days.

Jaha vad har nu hänt sen sist jag skrev?

I tisdagskväll när Kristoffer var och spelade innebandy så låg jag i soffan och tittade på tv. När lilltösen började sparka så puffade jag tillbaks på samma ställe som hon sparkat, och då sparkade hon tillbaks igen! Så höll jag på säkert 7-8 gånger innan jag bestämde mig för att sluta. Hon kanske blev arg där inne? Hehe. En liten stund senade får jag en sjuk utbuckning på andra sidan magen och när jag känner där så känner jag (vad jag tror har varit) hennes fot. Mysigt. :) När Kristoffer sen kom hem och jag berättade att jag hade busat med henne så ville han såklart också prova. Och då reagerade hon lika dant som när jag tidigare gjorde det. Kristoffer blev jätteglad att han också fick vara med och busa. Fast det kanske inte är så uppskattat från insidan? Hoppas hon inte tycker illa om sina föräldrar redan, hehe.

Igår var det skola på förmiddagen och på eftermiddagen umgicks jag lite med mamma och lillebror. Vi handlade, fikade och käkade middag. Mysigt. :) När jag sen kom hem på kvällen hade Kristoffer varit iväg och shoppat till mig fast han sa att han hade var hos en kompis. Min lille lurifax! :) Jag fick i alla fall en bh och en gravidtidning. Tack älskade hjärtat! Jag älskar små överaskningar!! :)

Idag har jag varit en liten sväng med Lotta i helsingborg. Vi käkade på Subway (MUMMA!) och sen tittade vi lite i affärer. Jag köpte ingenting. Jo en glass på vägen hem. Hihi. :) Nu har jag precis börjat på vårt stooora tvättlass och jag ska även börja läsa lite i mina matteböcker samt ett seminarie vi i gruppen ska kommentera imorgon. Så jag har några roliga(!) timmar framför mig.

Idag går jag in i vecka 32. Det är sjukt vad tiden går snabbt. Det känns som att det var igår som det visade plus på stickan. Det är minsann bara 9 veckor kvar. Och jag längtar något så obeskrivligt mycket efter det lilla livet som just nu befinner sig i min mage på tillväxt. Skulle vilja ha henne här hos mig NU! Men det är nog bäst hon får tjocka till sig lite mer.

Nä nu får jag väl ta och börja läsa lite! :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi längtar ocksåå jättte mycket efter våran lilla kusin puss på dig från Maya & Enya