lördag 2 april 2011

Fredag + lördag.

Igår efter skolan tog jag tåget ut till Rydebäck för att hjälpa mamma att förbereda för min brors 20-årskalas som skulle äga rum på kvällen. Det hackades sallad, styckades kyckling, blandades sås, dippa och annat gott. Kvällen var jättetrevlig och det var mysigt att få träffa släkten igen. Dock var jag ganska trött. Har varit det nu i ett par dagar. Vet inte riktigt varför, jag tycker att jag sover ordentligt i alla fall.

Imorse innan frukost åkte vi till City Gross och handlade lite mat. Vi köpte också bullar som vi åt när vi kom hem. Mums! :) Jag ska äta en bulle till lunch nu alldeles strax med.

Kristoffer är på vift idag. Han skulle till kyrkogården, handla present till mig, höganäs och sen kalas hos Linda och Tobias klockan 17. Jag fick bli hemma eftersom jag är tvungen att städa inför min tjejmiddag ikväll. Det ska bli himla roligt att träffa töserna igen, har inte träffat några av dem på sjuuukt länge!

Nej, kanske dags att ta tag i dammsugningen nu?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hjälpen igår Emma. Det är alltid mysigt att träffas. Kram och ha det så roligt i kväll och hälsa tjejerna så gott. / Mamsen