tisdag 17 maj 2011

Äkta kärlek.

Jag har precis suttit och läst igenom lite inlägg i Kristoffers gamla blogg. Där hittade jag en massa söta inlägg från tiden då vi började träffas. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag sitter och läser dessa inlägg. Det får mig verkligen att tänka till och minnas alla våra fina stunder och roliga minnen. Det påminner mig också om hur mycket jag älskar denna person och hur beroende jag är av honom. Att leva utan min älskade Kristoffer finns liksom inte på världskartan. Och att vi snart kommer att bli en liten egen familj gör mig alldeles varm inombords. Jag VET att jag hittat rätt, jag VET att det kommer vara vi föralltid!

Här nedan klippte jag ut några citat från inlägg som jag tyckte var gulliga. Det första är från när vi bara hade träffats ett par gånger och de andra två är från när vi varit tillsammans i ett par månader.

Jag tycker verkligen om henne:) hon är för go, och mycket speciell. hjärtat slog något extra slag när hon höll om mig när vi tittade på film och när jag kramar henne, när hon är i närheten.

Sen tittade jag och Emma på film:) fast vi pratade lite för mö så de blev inte så mycket film tittade:P Jag tycker som dej så himla mycket=) Du är så oerhört charmig, snäll, fylld av humor, man kan skojja, man känner sig helt enkelt bekväm. <3

Jag saknar henne så mycket så det går inte att beskriva! känns som en stor fet klump i magen när hon inte är i närheten.
vill ha en stor kram nu!


Gulliga va?

Nä nu måste jag ta och plugga! Pusshaj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var riktigt härliga citat, njut av dem / Mamsen

Anonym sa...

naaw, vilken go man du har :), håller med kicki njut av dem kram Daniels Emma

Anonym sa...

Ni är ju för Goa!!!
Kram Farmor o Farfar.