måndag 2 maj 2011

Måndag.

Nu har jag äntligen hämtat mig från det hemska biobesöket, haha!

Grillningen igår var mysig. Det blev att vi fick sitta inne och käka våra hamburgare eftersom det blev lite dåligt väder. Gott var det i alla fall. Vi spelade även en runda plump. Vi fick också en present av Björn och Helene. En jättesöt Lundmyr of Sweden t-shirt och ett par strumpor i samma märke. Tack så mycket! Ni behöver inte köpa så många presenter till lillan, hon är ju inte ute än, hehe. :)



Idag när Jennie, Amanda och jag kom till skolan så märker vi att föreläsningen vi skulle gå på var flyttad till onsdag. Så störigt. Jennie och Amanda stannade kvar eftersom de skulle gå på en föreläsning i eftermiddag. Men jag åkte hem eftersom jag ska på föräldrautbildning kl. 14. Det ska bli roligt och intressant. Idag ska det handla om förlossningen.

Inga kommentarer: