måndag 16 maj 2011

Måndag.

Tre ostamackor och tre glas mjölk satt fint i magen såhär vid lunchdags. :)

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och lyssnat på en föreläsare som snackade om Faktorisering och delbarhet. En del upprepning från tidigare föreläsningar och en del nytt och nyttigt! Om ca. en halvtimme ska jag börja tvätta, ska väl bli sådär skoj men det är alltid skönt att ha lite rena kläder i garderoben. Speciellt nu när man är gravid för då är det inte så himla mycket som passar längre. Så man använder samma kläder om och om igen. Hehe. Lite pluggande måste också hinnas med idag. Både inför seminariumet på torsdag, inför matematik-tentan den 30 maj och min omtenta den 31 maj. Usch. :(

Här är en bild på magen som är tagen in torsdags då jag var i vecka 34 (33+0). Ursäkte mina lovehandles! De ser lite hemska ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla magen är jättefin / Mamsen