måndag 23 maj 2011

Dagen idag.

Imorse blev jag väckt av Emma som hade drömt att jag fött barn, så hon ville bara höra så att jag var okej. Naw! :) Sen bestämdes det att Emma, Maya och Enya skulle komma och fika på eftermiddagen. Så jag for upp, cyklade och köpte margarin och ägg så att jag kunde baka muffins sådär på morgonkvisten. När jag var klar med muffinsen vid 9-tiden cyklade jag hem till Amanda för tentaplugg. Tycker vi fick gjort en hel del och att man börjar få ganska bra koll på läget.

Vid tvåtiden kom mina fikagäster, plus mamma. Maya ville gärna att hon skulle följa med så det fick hon, hehe. Vi fikade med mina muffins och sen gick vi ut till lekplatsen en stund. Mysigt värre i solen. :)

När Kristoffer kom hem lite över fyra gick vi ner i stan och käkade en liten glass. :) Jag tog den nya Twistern, den var jättegod! Sen gick vi även till en hårsalong, Curl up and dye, för att höra lite om deras erbjudande, Heta stolen. Det slutade med att jag bokade en tid på onsdag klockan 16.00. Lite nervös är jag allt. Heta stolen innbär att man får klippning, färgning och styling, allt för bara 300 kronor. Det enda kravet är att man inte själv får bestämma hur man vill ha det! Hjälp! Men det ska bli kul att testa. Måste ju ändå klippa mig efter den urusla gratisklippningen på Malmö Högskola. Och Kristoffer erbjöd sig att betala. Så tack älskling!

Kristoffer sitter och spelar fifa just nu. Men jag vill spela Yatzy!! Får se om jag kan övertala honom. :)

Imorgon blir det jobb mellan 9 och 16, sen på kvällen ska vi kolla på MFF-HIF inne på O'Learys i Helsingborg samt käka middag. Ska bli mys.

Pusshaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men oj, att du vågar! Men verkligen en kul grej, väntar spänt på resultatet! :D

/Jennys Emma

Anonym sa...

Ja tack för en god fika och en trevlig eftermiddag, Puss Mamsen.Och NEJ jag vågade inte sätta mej i heta stolen,