fredag 6 maj 2011

Fredag.

Kristoffer tog ledigt från jobb idag för imorse var vi på tillväxtultraljud. Lilltösen växer som hon ska och låg på 4% över svensson-kurvan. Hon låg med huvudet neråt och rumpan upp i mina revben, och man kan ju säga att jag känt att något varit där då jag emellanåt inte kan sitta ordentligt. Hehe. Just nu väger hon 2098 gram och om hon växer som förväntat så kommer hon landa på 3600-3700 gram i 40 fullgångna veckor. Låter väl jättebra tycker jag, men man vet ju aldrig om hon skulle spurta iväg och lägga på sig ännu mer.

Efter ultraljudet cyklade jag hem till Jennie för pluggdejt med tjejerna. Idag skulle vi diskutera lite kapitel som vi läst och skicka in våra tankar till lärarna. Det tog inte så lång tid. Jag var hemma vid 11 igen.

Just nu gör Kristoffer och jag ingenting. Innan har vi ätit lunch och så har vi kollat på en film, Dumma Mig. Den var rolig. :) Kristoffer väntar på telefonsamtal från bilmånsson, så att han kan åka och hämta sin älskade bil som är inne på lagning. Efter det vet jag inte vad vi ska göra..

Ha det najs.

Inga kommentarer: