onsdag 4 maj 2011

Onsdag.

Min onsdag började med sovmorgon. Jag gick upp runt nio ungefär och käkade frukost. Sen satt jag lite vid datorn innnan jag började på städningen av hela lägenheten. Städade och pausade pö om pö fram till ett ungefär. Då satte jag mig vi badkaret och benen fick sig en välbehövlig rakning! Sedan blev det ett fotbad också. Mysigt. Lite innan 14.00 begav jag mig bort till barnmorskemottagningen för ännu ett pass av föräldrautbildning. Idag handlade det om smärtlindring och eventuella komplikationer. Bra info men det mesta hade man typ koll på tycker jag. Har ju sett en hel del föda-barn-programm på sistone. Hehe. :) När jag kom hem igen tryckte jag i min en banan och sen var det på städningen igen. Hade inte så mycket kvar. När Kristoffer kom hem så fick han dammsuga under sängen, för det klarar jag inte längre. Man måste ligga på magen för att nå ända bort till andra sidan. Nu är all städning klar och jag ska börja på maten. Idag blir det ris och kycklinggryta. Mumma. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du har varit idag :) / Mamsen