onsdag 25 maj 2011

Heta stolen.

Imorse satte jag mig på tåget mot Malmö 08.39. Där satt redan mamma och Patrik och väntade på mig. När vi kom ner till Malmö tog vi en liten andrafrukost på Espresso House. Det blev en smoothie för min del. :) Sedan begav vi oss till Chic hairlounge där mamma skulle få sin morsdags-present. En medicinsk fotvård deluxe. Hon blev väldigt glad för presenten. När hennes fötter var lena som en babyrumpa gick vi och tittade lite i affärer. Vi åt även lunch, och det blev på Redfellas. Mums! :)

I eftermiddag har jag varit och klippt mig i heta stolen på Curl up & dye. Jag är väldigt nöjd med resultatet, fast jag trodde faktiskt att det skulle bli lite mer extremt. Hon var väl snäll hon som klippte mig, hehe. Håret blev lite kortare och lite mer uppklippt. Sedan la hon i lite ljusare slingor och några som var lite rödvioletta. Allt smälter samman väldigt bra och det blev snyggt tycker jag. Kan jag definitivt tänka mig att göra om nästa år.

Nu ska jag se på Grey's Anatomy! Haj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack för en mysig dag med fotvård och umgänge med er barn, mysig sista lediga dagen på hela sommaren. Puss mamsen