onsdag 11 maj 2011

Plättar.

Igår efter middagen tog Kristoffer och jag en mysig promenad och gick och köpte glass. Sen gick vi ner till hamnen och spelade minigolf. Det var längesen, väldigt mysigt! Men en sak som var lite jobbigt var när man skulle lägga bollen på plats så var magen ivägen hela tiden. Fick använda foten istället, och älskling hjälpte mig några gånger. Tack hjärtat för glassen och minigolfen! :)

Idag har jag pluggat en del tills imorgon när vi ska ha grupparbete. Det har gått rätt bra och jag tror jag är väl förberedd. Hehe. Till lunch gjorde jag plättar. Vi hade ingen mjölk kom jag på när jag stod och vispade smeten men jag tog vatten och det gick bra ändå. Gott blev det med lite av mammas hemmagjorda jordgubbssylt.

Ikväll ska vi på föräldrautbildning igen. Kristoffer ska med denna gången. Får se vad vi får ut av detta! :)

Idag går jag in i vecka 34. Bara så alla vet. Vi längtar så efter vår bebis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det går fort nu gumman, det är snart den 29 Juni.
Plättar på vatten?? du hade ingen grädde kanske. /Mamsen