måndag 9 maj 2011

Helg.

Sitter just nu och lyssnar på en låt som jag tycker är megabra! Michael Jackson - Will you be there. LOVE IT!

I helgen har det hänt en del. I lördagsmorse/förmiddag tvättade vi. Efter det kom Jenny och Emma hem till oss och då körde vi till Center Syd och spenderade några timmar med att shoppa. Kristoffer köpte ett par skitsnygga jeans! Förlåt älskling för att jag typ tvingade dig att köpa dem, men du är så fin i dem! :)Efter Center Syd körde Jenny och Emma hem till Helsingborg och vi körde också till Helsingborg men till Elgiganten för att köpa en ny digitalkamera. Finfin är den! Men den kommer vi kunna ta en massa fina bilder och filmer på vårt lilla mirakel! :) Sen på kvällen åkte vi till Rydebäck och grillade med Daniel, Emma, Maya och Enya. Det var väldigt mysigt och en massa mumsig mat! Tack! I söndags gjorde vi inte så mycket på förmiddagen, mer än att kolla på en film. Letters to Juliet blev det. Och den var himla bra tyckte jag! Mysig kärleksfilm som jag varmt kan rekommendera. På eftermiddagen åkte vi och fikade hos Kristoffers farmor och farfar, och sen hälsade vi på hans föräldrar en liten stund. På kvällen åt vi på kinaresturang med mina föräldrar. Mysigt, och tack mamma för maten! :)

Inga kommentarer: